Aktywność zewnętrzna

Ważną kwestią funkcjonowania Gminy było bycie w stałym kontakcie z Mieszkańcami, w szczególności odbywanie bezpośrednich spotkań oraz informowanie na bieżąco o najważniejszych wydarzeniach i sprawach z życia Pruszkowa.

 

W raportowanym roku Prezydent Miasta Pruszkowa odbył blisko 240 spotkań z Mieszkańcami.

 

Ponadto w 2022 r. do Urzędu Miasta Pruszkowa wpłynęło 41 297 dokumentów (w 2021 r. było to 36 233), zaś z Urzędu wysłano łącznie 66 213 dokumentów
(w 2021 r. było to 61 929).


 

Jedną z podstawowych form komunikacji były narzędzia internetowe, w tym miejska strona internetowa znajdująca się pod adresem: www.pruszkow.pl. Miejski serwis jest miejscem, w którym zarówno Mieszkańcy, przedsiębiorcy, jak i lokalni działacze znajdą szereg ważnych informacji i aktualności z życia Miasta oraz liczne zaproszenia na wydarzenia organizowane przez Gminę. W raportowanym roku statystyki dotyczące miejskiego portalu prezentowały się następująco:

  • blisko 1300 dodanych artykułów,
  • blisko 1,5 mln odsłon,
  • ponad 370 użytkowników odwiedzających stronę,
  • blisko 370 nowych użytkowników odwiedzających stronę,
  • prawie 2 min wyniósł średni czas trwania jednej sesji na stronie Miasta.

 

Drugim internetowym kanałem zamieszczania informacji poświęconych działalności samorządu oraz jego jednostek organizacyjnych był profil na portalu społecznościowym Facebook „Miasto Pruszków”. W tym miejscu również można było znaleźć treści promocyjne, takie jak fotorelacje z wydarzeń i materiały filmowe. Istotną rolą oficjalnego profilu była stała wymiana informacji pomiędzy Mieszkańcami, a Urzędem.

 

W raportowanym roku statystyki dotyczące miejskiego profilu na portalu społecznościowym Facebook prezentowały się następująco:

  • ponad 650 opublikowanych postów,
  • blisko 14 tys. polubień.

 


 

Ponadto Miasto prowadziło profil na Instagramie, gdzie liczba obserwujących w raportowanym roku wyniosła blisko 3,5 tys. osób, z czego blisko 1 tys. obserwujących przybyło w 2022 r.

 


 

Do osób, które chciały automatycznie otrzymywać informacje o Mieście i korzystały z usługi „Newsletter Miasta Pruszkowa”, wysłano łącznie 104 wiadomości (2021 r. – 65).